
Bereik je doelgroep met jouw verhaal!
Jij en je collega’s schrijven regelmatig teksten. Naar elkaar, naar relaties.
In een mail, uitnodiging, offerte, verslag of een mededeling op het bord.
Maar hoe begrijpelijk zijn je teksten?
Komt je boodschap wel over zoals je bedoelt?
Wat is de kracht van begrijpelijke taal?
Ontdek het in de workshop!
Het was een super gave workshop! Dorien vertelt met zoveel enthousiasme dat je net zo enthousiast de workshop uit loopt – Judith (Werkom)
Op het programma:
Waarom begrijpelijke taal?
Wat is begrijpelijke taal eigenlijk?
Waarom moet ik dit gebruiken?
Kom ik nog wel professioneel over als ik begrijpelijke taal inzet?
En hoe zit het met die taalniveaus?
Tips en begrijpelijke taalregels
Na de workshop weet je een begrijpelijke tekst op te stellen. Ken je de begrijpelijke taalregels en heb je hiermee geoefend..
Kracht van beeld en emoticons
Leer meer over de kracht van beeldtaal. En dat emoticons niet alleen grappig, maar ook effectief kunnen zijn!
Voor wie?
- Iedereen die teksten (van e-mail tot rapport) wel wat korter, bondiger en begrijpelijker zou willen maken.
- Iedereen die begrijpelijk wil leren schrijven.
- Van afdeling communicatie tot juridische zaken.
Praktische informatie
- Workshop bij jullie op kantoor
- Duur: 3,5 tot 4 uur
- Investering in overleg.
- Maximaal deelnemers: 12

Specifieke wensen? Liever wat meer tijd? Ook dat is mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden.
Dorien Aaftink: Specialist begrijpelijke taal
Toen ik klein was wist ik het al: iedereen is gelijk. Laten we elkaar dan ook zo behandelen. En geen mensen uitsluiten op basis van taal. Daarom is het mijn missie organisaties te helpen met begrijpelijke taal. Zodat iedereen mee kan doen.
Samen maken we een verschil.
Iedereen kan dingen ingewikkelder maken. Wat nodig is, is een beetje genialiteit en heel veel moed om het omgekeerde te doen
– Albert Einstein
